معروف ترین هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سی وی کی پارک استانبول ترکیه

هتل سی وی کی پارک استانبول CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul جز هتل های ۵ ستاره استانبول است.تور استانبولهتل سی وی کی پارک بسفر استانبول یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است. این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به دیدنی ها و جاذبه های شهر استانبولدسترسی داشته باشید.تور ترکیه تیر 95در مرکز استانبول اقامت کنید. ساختمان این هتل که در مرکز شهر استانبول واقع شده در اکتبر ۲۰۱۳ ساخته شده است. هتل سی وی کی پارک استانبول تا میدان تقسیم ۱۵۰ متر فاصله دارد. هتل دکوراسیون داخلی شیکی دارد و دارای ۲ استخر در فضای باز و یک اسپای مجهز به مساحت ۸۵۰۰ متر می باشد که گردشگران تور ترکیه تیر 95 هتل می توانند از سونا و جکوزی و حمام ترکی آن استفاده کنند.تور استانبول اتاق های لوکس هتل دارای تلویزیون ال سی دی و سرویس اینترنت و کتری برقی و قهوه ساز هستند و مشرف به شهر و یا باغ می باشند. صبحانه در رستوران اصلی هتل سی وی کی پارک استانبول ،تور استانبول به صورت بوفه سرو می شود و رستوران برای دو وعده دیگر منوی باز دارد. در لابی هتل یک لژ است که انواع کیک و شیرینی تازه و بستنی خوشمزه در آن سرو می شود. تور استانبول در تراس Hezarfen می توانید در حالی که از نوشیدنی تان لذت می برید مناظر بسفر را هم تماشا کنید. خیابان استقلال دارای رستوران و کافه و بار و فروشگاه های مختلفی است و تا هتل ۴۰۰ متر فاصله دارد. کاخ Dolmabahce تا هتل ۵ دقیقه و فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل ۳۰ دقیقه فاصله دارد. هتل دارای پارکینگ هم می باشد که برای استفاده از آن باید هزینه اضافه پرداخت کرد. منطقه بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگران تور ترکیه است که به غذا و خرید علاقه دارند. کارکنان هتل می توانند به زبان شما صحبت کنند.

 

 

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی ترکیه

 هتل لابراندا افسوس پرینسس تور استانبول در ساحل اختصاصی خود در سلکوک وقع شده و 352 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، ماهواره، تلویزیون، میی بار هستند و بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارند.تور ترکیه تیر 95این هتل 6 رستوران دارد که در رستوران "آگورا تاورن " موسیقی زنده ترکی نواخته می شود و در رستوران "پسکاتوری" ماهی و غذاهای دریایی سرو می شود. مهمانان تور ترکیه تیر 95 می توانند برای ریلکسیشن به باشگاه این هتل مراجعه کنند که در آنجا سونا، حمام ترکی و ماساژ ارائه می شود. در ساحل اختصاصی این هتل انواع ورزش های آبی مثل موج سواری و شیرجه انجام می شود. فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس 15 دقیقه رانندگی است.امکانات هتل شامل :استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، اسکی، پینگ پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، اسب سواری، مینی گلف، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، سالن زیبایی، فروشگاه خرید سوغاتی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.تور استانبول

 

هتل پرا پالاس استانبول

هتل پرا پالاس در سال ۱۸۹۵ تاسیس شده و با طراحی ویژه نئوکلاسیک، تور استانبولهنر جدید و سبک‌های شرقی خود بیش از آن که هتل باشد یک موزه به حساب می‌آید. اتاق‌های بزرگ و دلباز هتل پرا پالاس با مبلمانی کلاسیک و چیدمانی منحصر به فرد که ترکیبی از سبک اروپایی و عثمانی است، منظره خیره‌ کننده‌ای از شهر و گاهی حتی «گُلدن هورن» یا شاخ طلایی را به نمایش می‌گذارد. در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. رستوران «آگاتا» که با غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و ترکی و نانوایی فرانسوی که شکلات‌ها و کیک‌هایی لذیذ سرو می‌کند، بهترین مکان برای یک شام و یا عصرانه مفصل در تراس شرقی و زیر نور ستارگان است. هتل پرا پالاس همچنین دارای مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی و اینترنت پر سرعت در تمامی قسمت‌هاست. هتل پرا پالاس تا متروی تونل استیشن پنج دقیقه فاصله دارد و موزه پرا، برج گالاتا و خیابان استقلال در دو کیلومتری آن هستند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل متوانند از خدمات این هتل لذت ببرند.

امکانات هتل : رستوران - پذیرش شبانه روزی - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار- ماساژ - جکوزی - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده - استخر سرپوشیده (تمام فصل)- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) - امکانات اتاق VIP

 

هتل پرا پالاس استانبول

اتاق های هتل پرا پالاس استانبول

لابی هتل پرا پالاس استانبول

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی هتلی 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس ارائه می شود و انواع غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. از هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 

 

امکانات رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سرویس شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

-کچیک-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

-کچیک-استانبول-لابی.gif

-کچیک-استانبول-رستوران.gif

-کچیک-استانبول-اتاق.gif

-کچیک-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: